کسب درآمد

کسب درآمد

بیت کویین
کسب درآمد

کسب درآمد

بیت کویین

کسب درامد از بیت کویین

میدونی بیت کویین چیه؟

خیلی راحت


اول باید یک ایمیل داشته باشی

+ آموزش ساخت جیمیل


من که دارم ایمیل


خوب حالا باید یک حساب الکترونیکی باز کنی

+ آموزش افتتاح حساب 

تموم شد به همین راحتی

الان باید تو یکسری سایت هایی که بیت کویین میدن عضو بشی 

تمامشون مثل همه عضو که شدی روی دکمه رول کلیک میکنی و بعد هر یکساعت یک بار دوباره همون کار رو انجام میدی

پس همین الان مراحل بالا رو انجام بده 

اینم آدرس چند سایت عالی 


لیست سایتهای استخراج بیت کویین


دیدی دوست من 

الان همین روش کسب درآمد از اینترنت رو خیلی از دوستان دارن میفروشن

ولی من دوست داشتم شما هم استفاده کنید


دوستای گلم پکیج کسب درآمد از اینترنت همینه

الکی پول ندید

چند روش دیگه هم هست که اونا رو هم بهتون میگم

راستی الان میپرسین چطوری بیت کویین ها رو نقدشون کنم

اینم خیلی راحت سایت های واسطی وجود دارن که به راحتی اینکارو انجام میدن

پس خیالت راحت باشه 

شرو ع کن 

بسم الله

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.